Geocache - Informatika

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Název geocache: Vítejte ve škole! (GC721N4)



Pro vyhledaní keše musíte nejdříve zodpovědět pár otázek. 
Informace, které vám pomohou nalézt správné odpovědi, naleznete například na webových stránkách školy www.4zscheb.cz
Vzorec pro výpočet finálních souřadnic a další informace naleznete na stránkách www.geocashing.com


1. Postavte se před hlavní vchod do školy a podívejte se na střechu školy. V místě označeném šipkou se nalézá:
A = 1 hromosvod
A = 9 školník
A = 5 železný kříž


2. Součástí naší školy je i budova bývalého loutkového divadla, ve které nyní máme několik tříd prvního stupně. Budova se nazývá:
B = 8 Myšárna
B = 1 Dupárna
B = 6 Loutkárna

3. Naší školu řídí ředitel. Dokážete určit našeho pana ředitele podle siluety?
C = 5 obr1
C = 1 obr2
C = 9 obr3

4. Která z těchto postav by měla výbornou kvalifikaci pro výuku přírodopisu na naší škole?
D = 0 obr1
D = 1 obr2
D = 2 obr3

5. Když se podíváte z oken školy (zadní trakt) severozápadním směrem, tak ve vzdálenosti o málo větší než 1 km (vzdušnou čarou), od naší školy stojí (stávala) jedna z těchto staveb:
E = 1 obr1
E = 8 obr2
E = 5 obr3

6. Každý učitel se musí pravidelně vzdělávat. Zde je kupříkladu nabídka vzdělávacího kurzu:
Aktivita je koncipována tak, že umožňuje zajistit vzdělávání pro celý pedagogický sbor či jeho podstatnou část tak, aby bylo možné z podpořené skupiny pedagogů vytvořit tým s inovačním potenciálem schopným působit na kompetence, ale i hodnoty a postoje ostatních pedagogů ve škole. Jedná se o jeden vzdělávací program DVPP o rozsahu minimálně 8 hodin, který podpoří v dané škole koncept společného vzdělávání. Kurz přispěje k rozvoji kompetencí pedagogů pro práci s heterogenní skupinou žáků, ve které jsou vzdělávání i žáci s potřebou podpůrných opatření (včetně těch v prvním stupni podpory). Vzdělávání může být zaměřeno také na podporu bezpečného klimatu ve škole/třídách, budování týmu školy a podporu spolupráce, práci s nastavováním cílů a vyhodnocováním výsledků učení žáků (se zvláštním zřetelem na žáky s potřebou podpory).
Který obrázek nejlépe vystihuje zaměření kurzu:
F = 8 obr1
F = 9 obr2
F = 1 obr3

7. Ve škole čím dál častěji vídáme děti s různými poruchami učení. Které dítě na obrázku nejlépe vystihuje vývojové mentální postižení projevující se abnormální sociální interakcí, stálými opakujícími se vzorci chování a narušenými komunikačními schopnostmi:
G = 1 obr1
G = 4 obr2
G = 9 obr3

Obrázky pro vás nakreslili:
Klára Lochmannová
Alena Loužková
Kateřina Kopečná
Jan Poloch
Otto Friedrich

 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky